28. april 2016 kl. 12.33 skrev Michael Andersen <hj...@milvus.dk>:
> Er processen overhovedet dokumenteret nogen steder? Hvis ikke ville jeg i høj
> grad sætte pris på at den blev det.
>
> Jeg har også gået og tænkt på om ikke nogen af software folkene på listen her
> kunne udvikle nogle scripts eller andet, som f.eks. jeg kunne anvende, så
> import og opdatering ikke fortsat hænger på en enkelt person.
>
> Jeg sætter pris på det arbejde Stephen har gjort indtil nu, men synes det er
> på tide at få det sat noget mere i system.

Jeg kunne godt tænke mig at rode lidt med det og har også tidligere
lovet at få udbygget vejnavnehalløjet så man kan indrapportere flere
fejl, men ja, nu er jeg oppe på barn nr. 3 så det kniber lidt med at
få noget brugbar fritid til det. Men et fint første skridt ville være
dokumentation/github (det sidste har vi måske allerede?) så vi kan se
hvad der sker og måske komme med patches.

Ole