Bemærk at der var tale om en midlertidig 12 timers blokering (se
https://www.openstreetmap.org/user/AWSbot/blocks), som udløb for 3 timer siden
og som havde til formål at påkalde Stephens opmærksomhed og få ham i tale. Det
glæder mig at det lykkedes og det glæder mig også at der ser ud at være
forståelse for at vi er nødt til at se på hvordan vi får optimeret
import/opdateringsprocessen i forhold til at undgå unødige skæverter.

Kilderegistrering mener jeg ikke umiddelbart falder ind under AWSbot's
opgaver.

Mandag den 15. august 2016 10:28:14 skrev Julian Hollingbery:
> Hej,
>
> Jeg tænker at det vil være en mere pragmatisk løsning at bruge sine kræfter
> på at få kommunerne til at rette deres adressedata end at blokere for
> AWSbot? På den måde gavner vi også andre end OSM.
 Min erfaring med geodata