“...de gængse kreditkort Visa, Mastercard kan der betales med…”

Mon ikke der er nogen som holder sig tilbage, fordi kreditkortbetalingen er en
anelse kryptisk:
Man bedes nemlig så indtaste diverse normalt irrelevante oplysninger (adresse,
email, telefonnummer), hvilket fik mig til, i sund paranoia, at kvitte igen.

Nu det er på afstand kan jeg se, at man ikke får oprettet en PayPal-konto ved
det, men
at PayPal blot beholder éns data “to make it easier for you to open a PayPal
account in the future."
Et bytte med PayPal for at lave Visatransaktionen gratis, vil jeg tro.

Enden var forresten, at jeg uproblematisk betalte via den almindelige
PayPal-konto, jeg kom i tanke om
at jeg i forvejen havde.

Mvh. Asger Frank

---------Den 24. sep. 2016 kl. 15.07 skrev Soren Johannessen