Det er mere noget med hvis man spøger om noget og ikke få svar så længe man
er online....

Og andre gange har jeg fået at vide det har det har der snakket om. Og
lukker det jo for snakken.

Men det nok kun mig.

Så tror bare jeg bliver her :-)

Lars

19. maj 2018 10.30 AM skrev "Anders Wegge Keller" <we...@wegge.dk>:

På Sat, 19 May 2018 07:07:49 +0200
Lars Gravengaard <lar...@gmail.com> skrev:

>  Hej
>
> De få gange jeg har brugt IRC er det via webbrowseren.
>
> Men der er ingen historie på.

 Hvis der ikke er modstand mod det, kan jeg godt offentliggøre
loggerne fra kanalen et sted. Det er nu ikke fordi der sker så sindssygt
meget.

> Hvordan gør i andre? har i en PC tændt hele tiden ?

 Jeg har en IRC proxy kørende på en server der er tændt hele tiden. Når jeg
logger på min IRC klient (der godt nok også er på det meste af tiden),
modtager den historikken fra proxyen.

--
//Wegge