Jeg bliver her og kommer aldrig på Facebook.

Med venlig hilsen

Mia Petersen

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Niels Elgaard Larsen [mailto:elga...@agol.dk]
Sendt: 19. maj 2018 21:40
Til: talk-dk@openstreetmap.org
Emne: Re: [Talk-dk] Fællesskabsressourcer i osm-community-index til bl.a.
iD-editor

Michael Andersen:

> Jeg har tnkt p at det kunne vre en ide at lave en dansk Facebook gruppe
> (stort set alle er fortrolige med Facebook i vore dage). Det krver dog at
> mindst en anden vil vre med til det.

Det bliver uden mig. En af grundene til at jeg bidrager til
Openstreetmap er for at modvirke kontrol og overvgning fra Google,
Facebook, osv.

> Et link til https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:WikiProject_Denmark kunne
> mske ogs vre en ide?

Ja.

--
Niels Elgaard Larsen

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Den har indtil videre sparet mig for at få 16415 spam-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda