Hej alle

autoAWS er et script jeg har lavet, som sammenholder adressedata fra Danmarks Adresseregister med data fra OSM, og opdaterer OSM hvor der er fejl eller mangler. Se https://wiki.openstreetmap.org/wiki/AutoAWS og https://www.openstreetmap.org/user/autoAWS

Jeg har tidligere meldt ud, at jeg gerne vil i kontakt med nogen, som har mulighed for at hoste autoAWS på en webserver. Den nuværende løsning, hvor jeg kører det på min laptop (vha. WampServer) er ikke holdbar i længden.

Scriptet er efterhånden modent og gennemtestet nok til, at jeg synes vi skal finde en permanent løsning. Derfor, har du adgang til en webserver hvor scriptet kan få lov at køre, så meld gerne lige tilbage.

Teknisk er der tale om et rimelig simpelt PHP-script som arbejder med en SQL-database. Ideen er, at et Cronjob skal kalde scriptet med jævne mellemrum, f.eks. hvert 15. minut. Der kræves ikke noget vildt og voldsomt rent performance-mæssigt, dog mindst 2 GB arbejdshukommelse.

Vh

Jonathan