On 27/10/2018 16.48, Troels Arvin wrote:
> Hej,

> OK, så sådan her?
> https://www.openstreetmap.org/changeset/63937315#map=19/39.54969/26.61796
>
> (I min opmærkning er det lidt sært, at trapperne ligesom fører op til
> ingenting. Der er jo et fortov, som de fører op til, men fortovet er ikke
> mærket op separat, og jeg har ikke mulighed for at opmærke fortovene
> ordentlig, fordi jeg ikke længere er i området.)

Så forbind trapperne til İzmir Çanakkale Yolu

Fortovene er ikke mærket op og der er ikke en access restriktion på
Trunk vejen, der forbyder fodgængere. Så rutere vil lede fodgængere ad
den store vej, selvom de i praksis vil gå på fortovet.

Til gengæld har fodgængere brug for at kunne krydse den store ved og her
kommer tunnelen ind.

Se på:

https://www.openstreetmap.org/directions?engine=osrm_car&route=39.55041%2C26.61893%3B39.54948%2C26.61839#map=17/39.54978/26.61606

Når du forbinder trapperne til hovedvejen bliver det en del kortere.