Uhadada.

Jeg prøvede bare (naivt?) at trække de ca 4600 stednavne, GEUS kender/anvender, over til supplement af de 10-15-stykker, der (i hånden?) allerede er oprettet på OSM. Jeg blev ret glad da jeg opdagede, at måske 90% af alle koordinater var ganske nøjagtige med mange decimaler. Resten er af typen "bjerggruppen i det fjerne, ca pos. sådan-og-sådan, kaldes xxx"...

Tænkte det var et super-startpunkt. Og området synes ganske rigtigt indtil nu  stort set alene at have (haft) danske/norske/internationale stednavne..

Men hvis/når der er politik i sager vil jeg ikke røre dem med en ildtang, så jeg lukker. Roger over and out...