Jeg ville sætte noget access på.

F.x.
  access=no
  bicycle=destination

amenity=driver_training kunne overvejes for området. Eller måske snarere playground:theme=traffic.

- Jørgen

Niels Elgaard Larsen skrev den 2020-04-20 20:10:
Hvad mener I om mapningen af min lokale trafiklegeplads?
Fx. https://www.openstreetmap.org/way/669606480

Jeg kan godt se at det er meget sødt.

Men det er jo ikke helt korrekt.

På den anden side igen er det måske ret uskadeligt fordi den ikke er
forbundet til
resten af nettet, i alt fald for motorkøretøjer. For det ville jo være
trist hvis vi
ledte en ambulance til rigshospitalet den vej?

Og hvis vi beholder tagningen, synes I så jeg skulle tilføje hastighedsgrænser?

Er der en måde at angive at det ikke er rigigt, men stadig få det
renderet på samme
måde? Fx highway:fake=play eller sådan noger.