Kære alle

Som jeg skrev i aftes, så har jeg ringet til Mette i dag og snakket med
hende (ud fra betragtningen om at det måske nogle gange kan være rart nok
at kunne snakke sammen om en sag sådan lidt mere uformelt)

Hun giver udtryk for at hun ikke ønsker at gøre noget forkert, og at hun
har ladet sig inspirere af Mapiful (dem i Stockholm, som jeg nævnte i går,
og som jeg virkelig heller ikke kan se nogen kreditering af osm på) og at
det derfor også overraskede hende at der skulle være noget galt.

Jeg foreslog hende at hun kunne skrive til Anders Hedelund at hun ville
kigge på sagen, sådan at vi andre i osm-fællesskabet, via Anders, kunne
blive orienteret, og at hun i den mail kunne give udtryk for at hun havde
fået vores henvendelse og hvad hun ville gøre ud fra vores henvendelse. Og
så foreslog jeg hende at hun også fulgte op med emails til os, når hun
havde gjort noget i forbindelse med vores henvendelse.

Jeg har tilbudt at hun kan ringe, hvis hun vil.
Jeg har både indledningsvis og til sidst understreget at jeg ikke taler på
nogens fælles vegne.

Men blot til orientering om at der er en dialog i gang.

Hilsen
Peter Leth

*Med venlig hilsen *

*Peter Leth*