Hei,

> [...]
> highway:unclassified - minu arusaamist mööda on see tee mis on
> klassifitseerimata. Niipalju, kui ma olen seda kaardil kohanud siis on
> enamjaolt nii märgitud teed, mis on kruusakattega, seega ta ei ole
> klassifitseerimata vaid highway:track + tracktype:gradeX. Miks see
> mind üldse häirib on sellepärast, et highway:unclassifiked
> renderdatakse juba zoomlevel 10 -l track aga oluliselt madalamal
> tasemel. Eesti on silmini täis kruusateid ja kui need kõik peale saada
> ei ole minumeelest kaart ülevaatlik ja pigem eksitav. Või mis teised
Kruusateed on olulised ühendusteed ning mina olen suuremad, numbriga
teed sõltumata teekattest Tertiary road'iks klassifitseerinud.
Unclassified olen jätnud nendele teedele, mis tõesti on päris pisikesed
võid mille kohta ma ei tea, mis seal reaalis on .

> Ps. Aga ma arvan et Saue Kaubakeskuse võiks panna üles küll, kui
> olulise highway tüübina ;)
Ma parandasin selle juba ära. Et töö juures on kibekiire, siis muid
kirjavigu ei parandanud ( highway:pedastrian ja highway:residential;
unclassified; unclassified; unclassified).

Jaak - Tartu impordist on suurel hulgal aladel vead küljes. Kas nende
parandamiseks on mõni hea automaagiline viis või hakkame käsitsi üle
nokkima?

Edu,

- M -