Ühel kenal päeval (laupäev 01 august 2009 11:32:10) kirjutas Jaak Laineste
(Nutiteq):
> Hoi,
>  mis arvate, kas
> http://www.rmk.ee/teemad/looduses-liikujale/puhkealad/rapina-varska-puhkeal
>a (jms samalt saidilt) on allikas kust võib infot julgelt kaardilt +
> kirjeldustest noppida? See on seal kõike muud kui masinloetav, aga parem
> ikka alustuseks GPS-iga sama infot saada. Küsimus õigustes
> peamiselt.

:) ma olen see suvi hakanud RMK matkaradasid, telkimiskohti ja RMK majakesi
kaardistama. Palju pole küll saanud läbi käija Lääne-Virumaa ja natuke harju
ja ida-virumaal, kokku olen läbi käinud jehk ~50km - irmus vägev aga kahjuks
kaardi peal nad ei kajastu kuidagi, kui track -na. Ma olen neile kõigile külge
pannaud RMK tähise, et äkki kunagi oma serveri puhul saab nad kuidagi välja
tuua. Muidu hetkel on minuneelest asi täiesti nõrk, sest RMK lehel on ainult
umbkaudne kirjeldus, kus matkarada algab või kus telkimisplats asub.
--
Andres Kaaber
IT büroo Peaspetsialist