On 3.03.2010 12:52, Jaak Laineste wrote:
> Proposed Features all on cape= olemas, mida nodena saab kaardile panna.
> Vaevalt et seda mapnikus renderdatakse.
No millaski mitte väga kauges tulevikus tekkivas meie enda Mapnikus
võiks see ju renderduda küll. See on meie teha.

Kas meil on kellelgi hea jõudlusega Windows-masinat pidevalt võrgus,
millele saaks terminaliga ligipääsu anda? Täitsa OSM asja ajamiseks ;).
Mul on töö juures üks XenServerit jooksutav purk (3 tuumaga AMD ja 8 GB
mälu), aga ma ei tea, kuidas see jooksutatav soft virtuaalmasinas
töötamisse suhtub.

- M -