On 8.03.2010 14:30, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
> Kas selle projektiga oleks võimalik kuidagi tutvuda ka, millele raha eraldati?
>
> Mulle lihtsalt praegu jääb segaseks, mispärast on tarvis seda raua jm
> infra arendamist?

Esiteks sellepärast et OSM tileserverit teenustega koormata on halb
stiil. Teiseks sellepärast et me tahame eestipärast kaarti teha,
kohalikus projektsioonis/keeleruumis/kaarditraditsioonis. Kolmandaks
sellepärast et me tahame kaardiserverisse asju, mille jaoks ei ole OSMis
kohta või mis pole litsentsi osas ühilduvad - ortofotod näiteks.
Neljandaks sellepärast, et me tahame, et selle projekti tulemusena
tekiks Eestisse uut erialateadmust. Viiendaks.....

Ühesõnaga, põhjuseid on palju.

- M -