Kuupäeval 29 märts 2010 10:42 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
> Mõned sisulised küsimused enne tehnilisi asju:
>
>  1) Kas Veeteede Ametist oleks võimalik saada mingi kirja, et neid andmeid
> on lubatud anda vabasks kasutuseks ja OSM-i importida, need on vastavuses
> OSM kontributeerija tingimustele? Nad on ilmselt kõvasti vaeva näinud et see
> tabel koostada, koordinaadid määrata jne, ning seetõttu oleks see mõistlik.

Kasutusõiguse kohta vastas VTA:
kuupäev 10 märts 2010 17:53
teema   FW: Navigatsioonimärkide nimekiri
saadetud domeeni poolt  vta.ee

Tervist,

Navigatsioonimärkide andmekogu(NMA)on avalikus veebis kõigile kättesaadav.
Veeteede Amet ei saa ega soovi piirata või ette kirjutada, kuidas
eelmainitud NMA andmeid kasutada. Täname Teid siiski meie poole
kasutusõiguse küsimuses pöördumise eest.

Lugupidamisega,

Olavi Heinlo
juhataja asetäitja
kartograafiaosakond