Ma kahtlen kas see on üldse võimalik. Sellised tüüpilised navigaatorid
on reeglina ühe kindla tootja softi jooksutamiseks mõeldud ja millegi
muu sinna install pole ette nähtud.

Tõsi, isegi tomtom-e on jailbrake-tud ja sinna oma tracking softi
lisatud kuidagimoodi. Aga see tähendab juba hard-core häkkimist.
Näiteks http://www2.pajeroclub.com.au/forum/showthread.php?t=4458 on
mingi juhend. Aga omal vastutusel :)