Loogikast saan aru jah, sisuliselt õige.   Mida tahtsin öelda, on et
raamatupidamise dokumenti ei saa niimoodi kokku. Seal peaks olema üks
sama kuupäeva kandev tšekk, ükskõik kas enne või pärast tehtud
ostu kohta. Tegelik kulu ei tule nii täpselt välja, aga mis teha.
Tavaliselt ümardatakse see enda kasuks, ja see on minumeelest ok, sest
point on ikkagi et keegi otseselt peale maksma ei peaks.