Hei,
Tõlkisin vikis Map Features lehekülge ja minu jaoks on isegi juba eestikeelne lehekülg liiga pikk, aeglane ja kohmakas. Natuke tüütu kasutada. Mis te arvate umbes sellisest esilehest: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proov kus oleksid lingid üksikutele template'idele ja nende sees asuvatele ankrutele?
Minu arvates on see ülevaatlik küll.

Muide - JOSM jookseb ikka hirmsa hooga eest ära. Pärnus sain tõlkimata tekstide arvu alla 3900 ja täna hommikul oli neid jälle ligi 4100. Nokitsesin täna pisut ja saan õhtuks loodetavasti taas sinna 38xx kanti, aga selle tööriista lõpuni tõlkimine eeldab ilmselt tõsisemat hoogtööd. Kas korraldame kusagil vahvas kõrtsis mõne translation-party :) ? Ma mäletan aega, mil tõlge oli kusagil 40% juures valmis, ja praegu kõlgume jälle 26% piirimail. Oli see Sisyphos, kes aina kivi mäkke veeretas?

Ja veel - vaadake, mida enrico20 Pärnus korda saadab. Meile on tekkimas uus Andre :).

- M -