Minu isiklik arvamus on, et kuna sa Margus pole Facebooki inimene
(mida tegelikult ei ole ka mina ... väga) siis sa ei tea täpselt mida
see "fänniks olemine" tegelikult tähendab. Tunnistan, et ma olen ka
mitme (ei oskagi öelda õiget sõna siia) "asja" fänn :). Aga nimelt
sellepärast, et see teema mind huvitab ja see facebooki fännlus on
viis teatud teemaga uudiseid endale filtreerida. Näiteks teatud tüüpi
üritused. Ma ei jälgi ajalehti ega kuulutusi tänaval. Mulle piisab
sellest, et ma saan teate / mind kutsutakse läbi FB sinna üritusele.
Ma võib olla käin ühel üritusel kümnest, kuhu mind kutsutakse aga ma
siiski käin. FB on lihtsalt väga odav reklaami / turustus kanal. Ja
nagu Jaak ka ütles (ja ma ei oleks nii optimist et pakuks 10%) siis
kui teatud % inimesi üks kord otsutavad, et "tundub igati lahe üritus
olevat ja neil ju kogu aeg midagi toimub seal. Lähen vaatan ka" siis
me oleme omadega.
Lühidalt ei tasu FB -s võtta sõna FÄNN sõna-sõnalt :) vaid pigem
"liitu uudisevooga" või "liitu kanaliga", kus saada teatud tüüpi
informatsiooni. Ja jällegi on Jaagul väga õigus, sellest FB lehest ja
sadadest fännidest pole midagi kasu, kui me seal ei tee häält ja
ennast nähtaval ei hoia.

--
A. Kaaber