Tere,

 Postiindeksite kohta küsisin Eesti Postist, kokkuvõte oli et nad ei luba enda
andmebaasi importida. Võtsin sellepärast enda ADS OSM-failidest need välja. Ma
ei tea, kas on alternatiivseid allikaid olemas.

 Ma soovitaksin teha skripti nii et see annaks .OSM faili pakkimata URL-i, seda
saab JOSM-is otse avada (File > Open URL) ja isegi Potlatch2-s saaks ose avada
"vector layer"-ina URL-ilt neid.

Jaak