Mul on mulje, et tänapäeva GPS-id peavad AA-dega vastu ümber 10 tundi; oleneb
kui head patareid on; akudega ehk paar korda enam. Ega päevas rohkem matkagi,
seega igaks päevaks paar patareid. Mõõtkavast ja läbitavast trassi raskusest ei
tohiks see sõltuda, teoorias avatud taevaga võtab pisut vähem patareid. Igal
juhul oleks vajalik funktsion "hoia kursil", siis hakkaks taskus piiksuma kui
triivid joonest eemale, võsas mütates ei saa pidevalt ekraani niikuinii uurida.
 Oregonidel on "off course alarm" olemas küll, merenavigatsiooni jaoks, see
võiks olla just see mille põhjal ka maa peal otseteed hoida ilma pidevalt
ekraani sisse lülitamata (mis on tülikas ja kulutab patareid).

Jaak