Leidsin wikist sellise proposali:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Proposed_features/Goods_conveyor
kasutatud on seda natu enam kui 100 korral. Arutelu lehelt leiab natukene
rohkem infot ning kuna see proposal on natukene ajas seisma jäänud siis
reaalselt kasutatavate väärtuste kombinatsioonide kohta saab aimu
taginfo'st.
Juhul kui see konveier on nö vundamendiga ning sealt alt läbi ei pääse siis
võib kaaluda ka building=conveyor või midagi sarnast. Antud varianti
kasutades pretendeeriks lihtsalt ka sellesse nimekirja teisele kohale:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_longest_buildings_in_the_world .

Mihkel