Annan teada, et olen viimase paari nädala jooksul saatnud kirjad pea-aegu
kõigile kasutajatele, kes on Eesti pinnal muudatusi teinud ning polnud veel
uute CT kohapealt seisukohta võtnud. Kirja jätsin saatmata üle kümnele
kasutajale, kes olid eesti pinnal ainult mõne üksiku muudatuse teinud ning
ülejäänud muudatused olid kusagil mujal tehtud (enamasti Saksamaal või
Venemaal). Loodan, et nendega kontakteerub nende kohalik kogukond.

Kirjale reageerisid kahjuks vaid vähesed. Võimalik, et kirjades olnud kaks
või enam linki mõjutasid selle kirja sattumist spämmkirjade hulka või siis
postkast kuhu kiri maandus, on aja jooksul kasutusest välja langenud (enamus
kasutajad olid oma viimase muudatuse teinud aasta või enam tagasi). Samas ma
ei välista ka seda, et ma kirjutasin selle kirja liiga halvasti.

Mida ma EI teinud on nende kasutajanimede lisamine sellesse nimekirja:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Asking_users_to_accept_the_ODbL
(laiskus; Teadmine, et ainukesed, kes Eesti kasutajatele kirju saadaksid
peale OSM Foundation'i on selle listi lugejad; Ning võimalus, et mõni
järgnevalt saadetud kirjadest ka läbi loetakse).

Millalgi saadetakse OSM Foundation'i poolt välja korduvkirjad. Kuna paistab,
et seekord soovitakse kirja sisu võimalikult paljudesse keeltesse tõlkida,
siis sellest kuuleb eelnevalt. Enne või pärast seda võiks saata veel ühe
täiesti lingivaba kirja (kui sellel on mõtet). Seejärel proovida muudel
viisidel üles leida näiteks peaaegu 20 kasutajat, kes on 200 kõige rohkem
täiendusi teinud kasutaja seas. Nimekiri ise: http://odbl.de/estonia.html

Mihkel