Jep, mapproxy rokib täiega, ja Oliver on kõik mu probleemid mõne tunniga
vastanud. Eks isiklikud tutvused on alati kasuks :).

 kaart.maaakaart.ee all on nüüd siis vaikimisi kaardiks mapproxy abil
puhverdatud WMS. WMS URL on http://kaart.maakaart.ee/service/ - seda võite oma
lemmik-WMS kliendiga kasutada, näiteks QGIS-iga. Töötab ka L-EST
projektsioonis, seega on Eesti projektsioonis maailma-OSM nüüd siis olemas.

Mõnes mõttes toimib see sama hästi kui Tirex või mod_tile, vähemalt niikaua kui
ei ole jooksvat uuendamist käimas. Puuduseks on et WMS kaardiandmestik on
eraldi imporditud (imposm abil), ilma hoonete kihita ja eestikeelsete nimedeta.
Teine puudus on et serveriks on Mapserver ja seal ei saa kasutada ei vaikimisi
Mapnik kujundust ega ilusamat MapQuest-i kujundust; seega lõppvaade võiks ikka
mod_tile või tirex abil Mapnikuga genereeritud olla.

Tegelikult on minu jaoks veel huvitavam asi see, et sama mapproxy saab hakkama
WMS->web map tile konvertimisega, nii Potlatch2-s saab nüüd Backgroundi panna
alloleva URL-i, ehk siis Maa-ameti ortofoto on lõpuks ometi ka Potlachis
saadaval !

Võlusõnaks on:
http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/$z/$x/$y.jpeg?origin=nw

 Teised maa-ameti WMS kihid (nt põhikaart) muide nii head välja ei näeks:
nimelt ei tea Potlach2 Eesti projektsioonist midagi, seega pärin Maa-ametist
tegelikult LatLong süsteemis pilti sest seda saab (minu meelest) palju väiksema
veaga venitada sfäärilisse merkaatorisse. Umbes 2x venitatakse pilte, mis on
Maa-ameti vesimärgilt näha. Vektorkaardil oleks kõik tekstid niimoodi jubedasti
venitatud.

Tehtud installi info panin
https://code.google.com/p/maakaart-ee/wiki/ServersGeneral lehele. Oluline on
tähele panna et mapproxy töötab minu kasutaja screen-i sees, käsitsi
käivitatuna. Kes oskab selle päris, ehk ilusti automaatselt käivitatavaks
serviceks täiendada? Mina mitte :(

Jaak