Väga vinge.

Üks asi mida ma praegu ei teeks on masina järjekordne
ümberinstallimine. Selle OSM jaoks vajaliku tarkvarastäki kokkupanek
on võtnud mul ikka mitmeid unetuid öid ja seda olen juba mitu korda
uuesti teinud. Kui jätta teised toimivad kettad nagu nad on, ja
baaskonf on rahuldav, siis ei ole see vist hädavajalik?

 Maksimum võiks olla 11.10-le Ubuntu distro uuendus dist-upgradena,
see kergendab OSM tarkvara-pinu kompileerimist sest seal on Boost jms
olulised sõltuvused juba piisavalt uute versioonide peal.

Jaak

--
Jaak Laineste