On 19.12.2011, at 11:59, Joosep-Georg Järvemaa wrote:

> Selle peale need logotegijad ilmselt ei mõtle, et
> haruorganisatsioonidel on igasugu nänn valmis trükitud nende logodega
> ja uus logo tähendaks kogu kola jälle ümbertegemist.

Ma ei ole nii väga talk-listi jälginud, ma usun et sealt saab vastuse sellele
küsimusele - miks on uut logo vaja ja mis olemasolevast nännist saama peaks.
Kui ei, siis pane küsimus üles :)

> PS. Nende automagnetite vastu pole endiselt huvi, mis mul juba pikemat
> aega kaasa sõidavad pakiruumis?

Ma oleks huvitatud, võid viia näiteks Garage48 hub-i ja öelda et ma tulen neile
järele. Järgmisel nädalal liigun Tallinnakandis muidu.