On 21.12.2011, at 11:31, Joosep-Georg Järvemaa wrote:

> http://tools.geofabrik.de/osmi/

> Ilmuvad tumesinised kolmnurgakesed, sisse suumides hakkab ka näha
> olema, mida vigaseks peetakse.

Need on vist kõik siin: http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/5267887 ?
Tundub et kasutaja skela on kviitungitelt võtnud asutuse info ja sealt üsna
palju andmeid lisanud. Ma ise olen asutustel pannud tüübi ja nime alati, ning
kui selgelt näha siis aadressi ja opening_hours , ja vahel ka website ja
internet_access. See kasutaja on rohkem infot sisestanud, muuhulgas ka wikis
kirjeldamata vat_id tag-i. Kui see pole dumb import, ega imelik komplekteering
(näiteks ongi ainult vat_id tag), siis võiks tegelikult nii ju ka jätta? Võib
ju wikisse selle tag-i ka lisada, siis peaks ka inspector õnnelik olema.