Nii, esialgne taastus on olemas. Täisplaneeti loetakse veel (õhtuks
peaks mapserveri/avavaade saama uuendatud), kodulehe
kiireksparanduseks importisin Eesti väljavõtte nii mapnik kui
mapserveri alla. Eesti import võtab 3 minutit aega (vs planeet 24-58
tundi), nii väike ongi see maa meil siin.

Jaak

Kuupäeval 3. jaanuar 2012 11:45 kirjutas Andres Kaaber

--
Jaak Laineste