Et oleks midagi facebooki lehele postitada, siis sai uuendatud
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:OpenLayers_Marker_Example ja ka
serverisse markers-parameetri tugi lisatud. Seal võib kasutada suvalist URL-i
(url-kodeeritult siiski), suhtelist ja absoluutset. Nii et Kuressaare asukoht
oleks netist leitud väikese OSM logoga:

http://kaart.maakaart.ee/?zoom=12&lat=58.25004&lon=22.47902&marker=http:%2F%2Fhaiti.openstreetmap.nl%2Fimg%2Fosm-logo-30x30.jpg

 Kui URL-ilt ei taha lugeda pilti, võib panna ka näiteks "&marker=yes", sest
kui marker-parameeter on olemas kuid selle URL-ilt midagi ei leita siis
pannakse vaikimisi punane marker.

Jaak