30.03.2012 18:35, Jaak Laineste kirjutas:
Hoi,
Eelmise aasta SOTM plaan läks napilt ja õnneks vett vedama, nüüd on soomlased väljas plaaniga teha FOSS4G, st vabavara geoinformaatika suurim aastakonverents Helsinkis ja SOTM enne või pärast seda Tallinnas. Nagu eelmisel aastal olid Denveris mõlemad üritused ja töötas päris hästi. FOSS4G on suur üritus, Denveris oli umbes 1000 inimest, SOTM on 250- inimesega olnud suht stabiilselt. Sel aastal muide on FOSS4G Pekingis ja SOTM Jaapanis.

Küsimus: kes oleksid valmis kohalikus orgunnikomitees kaasa lööma, kui see plaan läbi läheb? Oleks vaja 2-3 inimest veel peale minu. Peamine korraldus on OSMF poolelt, kes on ikka seda teinud, aga vaja oleks ka kohalikke. Kohapealt oleks vaja leida teenusepakkujad (koht, majutusi kaubelda) ja eriti hea kui ka siitpoolt sponsoreid saaks (EMT näiteks?). Jutt on 2013. aasta septembrist, ja asi otsustatakse ehk järgmise aasta alguses alles. Samas FOSS4G korraldamine juba otsast käib, sest tegu on nii palju suurema üritusega.

Peamine point oleks, et saame vastu võtta kõiki kuulsaid OSM-i algatajaid ja tegijaid, toimub ka OSMF liikmete aasta üldkoosolek.

Mina olen poolt ning valmis aega panustama.

- M-