Tere ja head alanud aastat!

 Suur tänu info eest. Uuendasin ka Eesti-spetsiifilist aadresside infot
OpenStreetMap-i wikis https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:Key:addr all.
Hetkel parim viis tundub olevat kasutada seal viidatud
http://web.zone.ee/vgb/ee/va/  teenust, mis annab aadressandmed OSM formaadis
konverteeritud koordinaatidega ja tag-idega, ja seda saab avada otse JOSM jms
tarkvaras. Aadressid hoonetele sealt edasi on vaja kopeerida kas käsitsi või
http://kaupov.planet.ee/index.php?page=osm-addresser skripti abil.

 Tõenäoliselt ei ole seal küll viimane ADS seis, vaid vanem (paistab olevat
2011-04).

Avastasin, et viimasel lehel on viited  http://193.40.61.99/~jaakl mis enam ei
tööta.

Jaak