14.01.2013 12:01, Margus Väli kirjutas:
Ahoi, leidsin huvitava koha kus on ikka tigedalt sihte ja radu
läbi metsa veetud ja tahaks ära märgistada, mis te soovitate,
kas üks mets ning hulk sisselõikeid stiilis manmade=xyz_cut, või N
metsa ja tühemikud vahepeal kuhu saaks suusaradade või jalgradade
võrgustiku märkida...

Kui tahad seda ala ühe tervikuna tähistada, siis peaks need alad relatsiooni kah panema ning siis võib olla lihtsam teha üks ala. Aga kui sellist plaani ei ole, siis joonistaks mina metsa ja tühemikud eraldi.

Muide - meie kaardiserver hakkab reaalajale järgi jõudma. Alla 4 päeva on ta praegu reaalajast maas. Paras aeg on mõelda, kas ja kui siis mida me selle toreda baasiga edasi teeme. Mina näeteks tahaksin näha whodidit funktsionaalsust seal :).

http://kaart.maakaart.ee/munin/kaart/kaart/replication_delay.html

- M -