Hoi,

Praegu on muutusi sellise hooga tulemas, et põhimõtteliselt võib pärast igat andmebaasi uuendust (oletagem siis, et korra nädalas, pärast igat uue planeedi importimist) WMS cache lihtsalt puhtaks lasta ning paar esimest kihti uuesti genereerida, et peavaates miski ikka avaneks. Kui kettasüsteemilt koormuse maha saab, siis peaks see cache end üsna kiiresti uuesti täitma.

- M -

  Kui keegi puudust ei tunne, siis paneks selle minutilise (reaalselt
paaritunnise viivitusega) globaalse OSM-i uuenduse siis kinni. Peamine
kaart.maakaart.ee pilt seda ei ole tegelikult kunagi kasutanud (too on
MapServeri, mitte Mapniku pilt).

  Vabatahtlikud sysadmin-id on väga oodatud, ma olen mitmete asjadega seal
ajahätta jäänud. Näiteks tiled ei uuene kaugeltki nii kiiresti kui andmebaas,
sest WMS cache selle ees ei vanane. Kindlasti saab panna vananema, lihtsalt
vajab nokitsemist pisut. Nüüd, kui maju lisandub nagu seeni pärast vihma, on
see üsna aktuaalne. Ma sattusin Kuressaaret vaatama ja olin hämmingus, nagu
päris kaart kohe :)

Jaak