On 11.04.2013, at 15:25, Manuel Hohmann wrote:

> Kas "Tallinn — Tartu — Võru — Luhamaa" on ametlik maantee nimi? Minu
> meelest relatsiooni "name" peaks ametlik nimi, kui on olemas. Kui see
> pole ametlik nimi, võibolla relatsiooni "description" sobib paremini?

MInuteada on ametlik nim,i https://teeregister.riik.ee/ annab ka sellise.
Registris on tegelikult selline õudne nimekuju TALLINN - TARTU - VÕRU - LUHAMAA

> Mul on teine küsimus (saksa foorumist):
> http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=20812
> Kas ametlik tänavanimed sisaldavad täielikud eesnimed või lühendid?
> Näiteks siin: http://osm.org/go/0w2qvP_rU--
> Mis on ametlik nimi - "Juhan Liivi" või "J. Liivi"? Maaametil
> (http://xgis.maaamet.ee) nimi on "J. Liivi", aga võibolla see on
> ametliku nime lühend?

 Õige oleks "Juhan Liivi", J. Liivi on lubamatu lühendamine. Minu ettepanek on
lubada Eesti-spetsiifiliselt erandina "maantee" ja "puiestee" täiendite
lühendamist, ja "tänav" täiendi ära jätmist. Ametlikus ADS nime on ka need osad
nõutavad. Iseasi kas kaardirenderduses näidatase, Maaamet võib seda lühendada
renderduseks.

 Niimoodi olen http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:Key:addr ka kirja pannud.