Hi,

Kui ma kunagi merel olevate maakondade, külade ja valdade piiride kohta
küsisin, siis nad ütlesid et põhimõtteliselt on rannikuvesi adminüksuste vahel
jagatud küll, aga need piirid on nii vaieldavad, et nad seda infot välja ei
anna. Mingil veebikaardil vist oli neil näha, aga WMS-is näiteks mitte. Suurte
järvedega on äkki samamoodi. See et paneme piirjoone rannale on seega selline
tinglik lahendus.

Võrke ma ei kaardistaks - need ju ajutised asjad? Siis võiks paadid ka kaardile
panna :)

Maa-ametil on
http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id=PRIM01&user_id=at&bbox=270365,6325465.44839015,741174,6705768.55160985&LANG=1

<http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id=PRIM01&user_id=at&bbox=270365,6325465.44839015,741174,6705768.55160985&LANG=1>
 merekaardiga, aga Võrtsjärve see ei kata.

Jaak