Tõstsin nüüd google codest (kust seda tõesti keegi ei leia) asjad nüüd github-i
ümber: https://github.com/osmee/maakaart-ee on projektiks. Maakaart ei ole minu
oma.

maakaart.ee lehte (Joomlaga) seal ei ole, on kaart.maakaart.ee (mis on
füüsiliselt eraldi masin) skriptikesi, ja märkmedokumendid. Wiki automaatne
migreerimine ebaõnnestus, seega sattusid need lehed tavalisteks .md failideks
“notes” kaustas, aga ega väga vahet pole.

Jaak