Mida täpselt sealt kasutasid? Kui vaja tõesti, tekitaks otsast samanimelise
tänapäevase virtuaali, ma oletan et koormus pole kõrge ja saab väiksema
ressursiga hakkama.

On see
http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/osm_EPSG900913/${z}/${x}/${y}.png?origin=nw

<http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/osm_EPSG900913/$%7Bz%7D/$%7Bx%7D/$%7By%7D.png?origin=nw>
  - MapProxy-põhine WMS->cached tile teenus?

Kiusan pisut Maaameti inimesi, et nad oma teenuse teeksid OSM editoriga
ühilduvaks. Seni tundub et nende tiled on vaid Eesti projektsioonis jätkuvalt.

Jaak