Tere

Olen juba mõnda aega tegelenud OSM andmestiku konverteerimisega PostgreSQL-i. Topoloogia konverteerimine õnnestus kõige paremini programmiga osm2po, kuid keelatud pöörete konverteerimine ei õnnestunud mitte millegagi. Igatahes lõin otsimisele käega ning tegin konverteri ise. Nüüdseks on andmed konverteeritud ning arvutus - ja analüüsi programmid ka kohandatud sellega. Eeskätt huvitab mind muidugi autograaf, kuid hea oleks kui saaks ka jalgratta- ning jalgsikäigu graafid "korda". Nagu igasugu plaaniarvutuste puhul on oluline kui hästi plaan vastab tegelikkusele nii ka siin ning see sõltub eeskätt andmestikust. Kui asja vastu on laiem huvi, siis ma võin probleeme juba avada põhjalikumalt ja ka vastav testprogramm on veebis kättesaadav.

Lugupidamisega

Olavi Randma
programmeerija