Mulle tundub ok plaan.

Ehk tasuks lühike 1-lõiguline sõnum koos wikilehe lingiga saata nt
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/imports , ehk on kellegil hea idee.
See meetod/töövahend muidu võib ju olla universiaalselt kasulik?

"Change detection” majade polügonidega on keerukas ülesanne ja kui siin on
olemas hea vahend selle lahenduseks, siis on üks suur probleem maailmas vähem :)

Jaak