Bok!

// Ideja je došla još kad sam tek počinjao bavit se OSM-om, dakle pred punih 3
mjeseca :D

Frendica je vidila u mom statusu na Jabberu da se igram GPS traceovima i pitala
me što radim. Ona naime radi u jednoj GIS-firmi pa joj je to zanimljivo.
Objasnio sam da radim traceove i to ucrtavam u OSM i to (naravno) volonterski.
Onda mi je rekla da za to (vožnju naokolo i ucrtavanje karte) mogu dobit pare u
firmi u kojoj ona radi. Naravno, ti bi podaci bili vlasništvo firme. Dakle, ta
firma bi mi dala auto, gorivo, GPS uređaj i povremeno me poslala na tjedan dana
na đir po Lijepoj našoj i platila mi obrok i smještaj tokom tog mapiranja (i
rad od ~25 kn/h ako se dobro sjećam). Shvatila je zašto mi ta ponuda nije bila
privlačna jer smo oboje bili u volonterskoj udruzi (BEST) pa kuži da novci ne
moraju uvijek biti presudni faktor ("motivator").

Ideja je ova - navući ljude koji mapiraju za firme da to rade i za OSM. Kraj
službenog GPS-a stave i svoj i svugdje gdje prođu i rade kartu za firmu, za to
područje bi imali i trace za OSM. Naravno, to bi sve trebalo poslije i ucrtati,
a za kojih ~6h vožnje dnevno to vjerojatno nije mali posao.

To se možda ne bi svidjelo šefu te firme, no da li se njemu tu ima šta sviđati
ili ne? Ne može braniti svojim djelatnicima da imaju privatni mobitel sa sobom,
a isto to treba vrijediti i za GPS-prijemnik (koji na kraju krajeva može biti u
samom mobitelu). Istina, taj šef bi indirektno financirao svoju konkurenciju,
no možda to ni ne mora znati :D

Ako bi uspjeli navući takve ljude na Openstreetmap, to bi definitivno bitno
ubrzalo izradu karte za Lijepu našu.

Što kažete? Imate možda frenda/frendicu kojoj je posao mapiranje?

Poz,
Dim
http://identi.ca/mdim