2009/9/24 Valent Turkovic <valent.turko...@gmail.com>:

> Nisam znao da Mapnik ima isto tu funkciju, zgodno. Da li pratis da li ce
> mozda na OSM stranici nuditi i pogled s 3D zgradama?

Koliko vidim
(http://svn.openstreetmap.org/applications/rendering/mapnik/osm.xml)
da to nisu ukljucili... sjecam se da je bila neka rasprava i da su
dogovorili da uz building=yes treba staviti i tag height= ali nemogu
tu raspravu pronaci.

> Random pogledom na Berlin nisam našao niti jednu 3D zgradu :( Da li je
> netko vidio koju 3D zgradu? Imate permalink?
>
> Sviđa mi se što su stavili na kartu topografsku podlogu, što isto ne bi
> falilo da OSM ekipa doda odmah na glavoj stranici.

Cycle map ima topografsku podlogu ali nema hillshade relief sto je
slazem se zgodno...