Marjan Vrban wrote:

> E-mail od vlasnika Gpsies (tražio dozvolu, koje nema, pa onda idemo
> nagovarat usere da se priljuče):

Od subote već radim na tome.
U subotu smo Dražen i ja krenuli na bicikliranje po samoborskom gorju sa
  nekoliko ljudi od kojih sam saznao za dropbike.com i da tamo ima
nekoliko ljudi koji svoje logove stavljaju na net.
Registrirao se na forum te počeo lagano ispitivanje situacije i taman se
  misak javio :D

Biciklističke staze su do sad jedino ucrtane na Sljemenu i oko Topuskog.
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.8635&lon=15.9979&zoom=12&layers=00B0FTF
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.3073&lon=15.9959&zoom=12&layers=00B0FTF
A uskoro bi se trebale pojaviti i oko Samobora:
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.8021&lon=15.6196&zoom=13&layers=00B0FTF

Sinoć sam radio na dodatnim stazama na navedenim područjima, ali bit će
renderirane valjda ovaj tjedan.

Traba se dogovoriti oko imenovanja relacija za biciklističke staze, jer
ja sam koristio već postojeće nazive koji se donekle poklapaju jedan s
drugim, pogledajte kako sam ja radio na navedenim lokacijama pa
komentirajte.

route=mtb sam koristio na trackovima koji su za vožnju ali nisu već
negdje definirane biciklističke staze.