Danas sam razgovarao sa jednim covjekom iz Grada Zagreba u cijoj je
nadleznosti GUP i pripadajuci podaci. Spomenuo sam OSM, javne podatke,
slobodne licence i mogunost da nam grad ustupi podatke koji su nam
ineresantni za OSM tj. da ih objavi pod nekom javnom licencom ili
eksplicitno na stranicama interaktivne karte GUP-a dozvoli mogucnost
koristenja podataka. E sad.... ja bi mu trebao sutra poslati mail u
kojem bih im konkretnije objasnio o cemu se radi i sto bi oni trebali
napraviti. Kako sam primjetio tu ima nekolicina ljudi koji bi mogli
pomoci oko definiranja jednog takvog upita.Nacelno vec imam koncept u
glavi no ako netko zna tocno artikulirati ono sto bi trebali traziti
bilo bi mi od pomoci.