On Tue, Oct 06, 2009 at 05:07:21PM +0000, Valent Turkovic wrote:

> U prijasnjim threadovima smo dogovorili da place=city tag imaju samo
> mjesta sa statusom grada i više od 100,000 stanovnika, dok place=town za
> mjesta sa statusom grada i 10-100 k stanovnika.
>
> Village za mjesta koja nemaju status grada.

ma ostalo je i meni u glavi da se o tome pricalo, ali nisam mogao pronaci u
arhivi liste... Anyway, sto cemo sa mmjestima koja imaju status grada, ali
manje od 10k stanovnika ?

recimo, po wikipediji (pa valjda i sluzbenoj klasifikaciji) Skradin je grad,
ali ima oko 4k stanovnika, sto bi ga po OSM Wikiju Key:place (i po ovome
gore sto si napisao), strpalo pod village ?

BTW, ja sam manja sela (recimo Prvic luka, ~200 stanovnika) oznacavao
isto po OSM Wiki klasifikaciji sa hamlet...

Mislim da je ok da se drzimo u vecini slucajeva dogovora na
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:place

jedino bih mozda napravio iznimku za gradove (po drzavnoj klasifikaciji) sa
manje od 10k stanovnika da svejedno budu mapirani kao town a ne kao village.
Ili da se drzimo tocno svjetske klasifikacije ? Sto misle ostali ?

> Koja mjesta imaju status grada a koja je se mozete pogledati na
> wikipediji, npr:
> http://hr.wikipedia.org/wiki/Bjelovarsko-bilogorska_%C5%BEupanija

Imamo li mozda negdje nesto sluzbenije od wikipedije, kao za ceste ?

> Jesam li sto zaboravio?

napraviti stranicu na OSM Wikiju o tome ? :-D
Salim se, budem ja. Samo dok prokuzim kako treba tocno editirati
Template:HR:Map Features:place (ako sam pogodio stranicu).

Hej, Mvrban (ili Marulic), vi ste radili vecinom na tim stranicama, kako
tocno treba izeditirati takve stranice ? I da li onda one automatski kupe
neprevedene stvari sa engleskog kada ih netko doda u engleski (gettext alike
fore, ako ste prevodili programe pa znate o cemu pricam) ?

Ili, ako ne, cemu onda uopce ti templatei (umjesto normalno editiranja
normalne stranice sa pocetnim copy/paste iz engleskog) ?

tnx...

--
Opinions above are GNU-copylefted.