On Mon, 12 Oct 2009 11:51:26 +0200, hbogner wrote:

> Htio bih pokrenuti wiki stranicu sa podatcima o hrvatskim biciklističkim
> mrežama.
>
> Prva dilema mi je pisati na engleskom ili na hrvatskom?
>
> Druga dilema mi je kako imenovati stranicu? Pogledao sam i vidio da
> razne zemlje imaju na razne načine:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia/Cycle_Routes
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia_Cycle_Routes
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia/Cycle_Network
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia_Cycle_Network
>
> Ili na hrvatski Biciklističke_staze, Biciklistička_mreža što sam
> [...]

Ja uopće ne bi imao dileme, napravi na hrvatskom i na engleskom, a moglo bi
i na deutsch (pošto su nam to najjači turisti) :-)

Onako da gore ima link za mjenjanje jezika (to bi mogli odraditi i na
stranici Wikiproject Croatia)

p.s. ako ti se to neda, onda barem napraviš link "Translate to English"
"übersetzen in deutsch"(translate.google.com).