Posudio mi je Kost gt-200 gps (
http://global.mobileaction.com/product/product_i-gotU_BT.jsp).

Na žalost imam neki obični mobitel (LG KE970,
http://www.lge.com/products/model/detail/ke970.jhtml) koji podržava samo
java aplikacije, pa ne mogu vidjeti na mapi gdje se nalazim kad spojim gps i
mobitel bluetoothom. Kažu "@trip Mobile for Java - coming soon" (
http://global.mobileaction.com/download/a-trip_download.jsp).

Tražim sad po internetu postoji li način da mi gps pokaže na mapi na
računalu gdje se nalazim, dok je spojen usb kablom ili bluetoothom, ali ne
mogu ništa naći. Tipa, otvorim openstreetmap.org i gps mi pokaže gdje se
nalazim.

Tražim to jer idem na put pa bi htio ići putevima koji nisu mapirani, da ih
mogu ubaciti na mapu, a najlakše mi je kad dođem do križanja upaliti laptop
i pogledati koji put nije mapiran i onda krenuti tim smjerom. Imam mobilni
internet za laptop, tako da ako treba mogu biti i spojen.

Zna li tko je li to moguće?

Željko
--
watir.com - community manager