On Thu, Nov 05, 2009 at 02:59:11PM +0100, Darko Boto wrote:
> umh.... sorry pocetak je 17:30 .. akademske cetvrti uvazavamo.

ja dolazim, valjda nas se bude skupilo vise nego za belu...
Ajmo ljudi, da se mrdnemo malo!

Darko budi prepoznatljiv da se ljudi ne zagube :)

Evo za inicijativu ja placam rundu piva prvoj 10rici OSMera koji se jave na
listu da dolaze (i dodju naravno, inace budemo morali i popiti umjesto njih :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.