On Četvrtak, 03. Prosinac 2009. 19:20:27 hbogner wrote:
> Radim po ovome vec neko vrijeme, ali sam dosao do zakljucka da bi
> drzavne ceste(primary) ipak mogli oznacavati sa Dxx a ne samo xx,
> Nekako mi ljepse zvuci D1 nego samo 1.
> Za secundary i tertiary bi ostao na samo brojevima koji ih oznacavaju.
> Do daljnjeg radim po ovom kako smo se dogovorili.

Ja sam za to da se koristi i D i Ž i L. Zašto bi netko morao znati raspone
oznaka u kojima se kreće pojedina kategorija cesti pa da iz toga zaključi o
kojoj se cesti radi? Je, renderer prikaže primary, secondary i tertirary
drugačije, no ne bi se trebalo na to pozivati. Brine me kako bi krajnji
korisnik OSM-a pogodio u koju kategoriju cesti spadaju 41, 26067 i 2210.

--
Poz,
Dim