2010/1/11 Dražen Odobašić <dodoba...@gmail.com>

> Pozdrav,
>
> koliko znam redosljed parametara za proj.4 je 'dx, dy, dz, s, rx, ry,
> rz', e sad teorija 7 parametarske transformacije (Helmertova
> transformacija) kaže da su prva tri parametra translacije po
> koordinatnim, 's' je promjena mjerila, a zadnja tri parametra su
> rotacije za svaku koordinatnu os. Različiti programi mogu koristiti
> drugačiji redosljed parametara.
>
> Transformacijski parametri između dva sustava se računaju upotrebom
> identičnih točaka u oba sustava. "Službeni" transformacijski parametri
> [...]
Da, nije problem uz pomoć tri identične točke izračunati vlastite parametre
transformacije, problem je što meni upravo sa službenim parametrima dolazi
do velike razlike, dočim s tim istim službenim parametrima normalno radim s
RTK GPS uređajima... Koji, dakako, ne koriste proj4, barem ne koliko ja
znam, ali vjerojatno neke vrlo slične algoritme...
Radio sam svojevremeno i izjednačenja za tzv. homogena polja,
transformacijske parametre opažanjem 20-ak trigonometara za područje gdje i
živim (Kutina), ali ništa od toga ne odgovara mi za transformaciju OSM
podataka, odnosno za definiranje projekcije u kojoj mi se nalaze katastarski
podaci... Morat ću još malo RTFM-at proj4 :-), jer gdje točno dolazi to te
razlike, nisam još otkrio. U međuvremenu se koristim identičnim točkama...

LP,
---
Zoran Jankovic