Čuj, nije ti to samo tako, stavit kameru na avion i udri ;-)

S jedne strane, ima tu podosta tehničkih detalja o kojima valja voditi
brigu, vidi "Pravilnik o topografskoj izmjeri i izradbi državnih karata",
možeš ga naći u NN, dio o ortofotokartama.

Također, prelistaj:
"Uredba o snimanju iz zraka" od DGU, a onda možeš i "Zakon o obrani"...

Dakle, pravno je najkompliciraniji dio priče, kao i uvijek... Evo, da ti
skratim muke, a i zadovoljim na brzinu eventualnu znatiželju i drugih na
listi, samo prva 4 članka Uredbe o snimanju iz zraka:

*UREDBA***

*O** **SNIMANJU** **IZ** **ZRAKA***

Članak 1.

Ovom Uredbom određuju se pravne i fizičke osobe koje mogu snimati iz zraka
područja i vodene površine u Republici Hrvatskoj, pojam snimanja iz zraka,
uvjeti pod kojima pravne i fizičke osobe mogu razvijati, umnožavati i
objavljivati snimljene materijale, propisuju postupci za iznošenje zračnih
snimaka iz Republike Hrvat ske i način pregleda zračnih snimaka prije
uporabe.

Članak 2.

Snimati iz zraka područja i vodene površine u Republici Hrvatskoj za potrebe
izmjere zemljišta, istraživanja, prostornog uređenja, te za druge
gospodarstvene i znanstvene potrebe mogu, osim tijela državne uprave, pravne
i fizičke osobe registrirane za izmjeru zemljišta i za snimanje iz zraka.

Pravne i fizičke osobe registrirane za informativnu, izda vačku, promidžbenu
i znanstveno istraživačku djelatnost te zra čnu plovidbu, mogu snimati iz
zraka samo za svoje potrebe.

Članak 3.

Snimanjem iz zraka smatraju se sva snimanja kod kojih se uređaj za snimanje
ne nalazi na zemlji, vodi ili objektima na njima.

Članak 4.

Pravne i fizičke osobe iz članaka 2. i 6. ove Uredbe smiju snimati iz zraka
područja i vodene površine u Republici Hrvat skoj samo nakon pribavljenog
odobrenja za razvijanje zračnih snimaka.

---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374